yaseminoztrk Benim kızımda da var , siirtte doğum yaptım 1 yaşına kadar bu durumdan haberim yoktu sonra memleketime İstanbul’a geldim doktora götürdüm doktor yapışık deyince bende şok geçirdim ve o arada eliyle iyice açtı ve kanadı krem verdi sürdüm açılmadı tam olarak şuan 2 yaşında hiç sorun olmadı ama bir daha götürmedim onun için çok ağladı çünkü hatta altını zor açıyodum o olaydan sonra iyice açtırmaz olmuştu hala ayırtmaz baktırmaz yani şuan aklıma takıldı acaba zarar vermiş olabilir mi 😐