Ryhangkce Bugün aşı oldum doktor 24 saat emzirme dedi bebeğim 11 ayına girecek ve emmeden durmuyor siz ne kadar süre emzirmediniz
ebruutunaa Ryhangkce ya bende aşı olmayı düşünüyordum ama 24 saat emzirmemek mi? 😑 bebeğim 10 aylık olacak ama ek gıda sorunumuz var emmeden asla durmaz ne yapcam 😕
Aselask34 Ryhangkce ben doktoruma danışarak vurdurdum emzirebilirsin dediği içinde hiç beklemedim emzirdim
Ryhangkce ebruutunaa Aynı sorun bende de var canım ek gıdayı hiç yemiyor ne yapacağımı şaşırıyorum herşeyi deniyorum yinede yemiyor
Ryhangkce Daphnemom Bende aynı oldum sordum emziriyorum bı sorun olur mu dedim 24 saat emzirme dedi o yüzden aklım karıştı
Daphnemom Ryhangkce valla kime inanacağımızı şaşırdık ben aşı olalı 2 ay oluyo gelip emzirdim bi sorun yaşamadık.
Ryhangkce Daphnemom Benim bebeğim zaten ek gıdaya alismadigi için bende mecburen emzirdim inşallah bişey olmaz vermeyince çok ağlıyor dayanamadim
Asyaburcumm13 Bende şimdi biontech oldum hemşire bı kac gün emzirme dedi bo su ic dedi ama doğum doktorumu aradım emzirebilirsin dedi kafam karıştı kızım emmeden durmaz
Ryhangkce Asyaburcumm13 Valla ben emzirdim canım kızımda hayatta emmeden durmaz çok ağladı kıyamadım emzirdim sende ağlatma bebişini isterse ver Allahın izniyle bişey olmaz aşı olup emziren annelerimz var rabbim hepsini korusun inşallah 🥰
Nurcan-01 Merhaba.19 aylık bebeğim var .Bende biontec aşısı oldum .hiç beklememştm. Hayatta bizimkide emmeden durmaz.artı emmeden uyumaz.🤭🙂
Ryhangkce Allah yardımcımız olsun zaten ilk bebegim herşeyde kafam karışıyor korkarak yaklaşıyorum bide Doktorlar kafamızı karıştırıyor iyice bunalıma giriyorum🙈