Gulenes ay geçmiş olsun canım, biz ne çektik ne çektik Allah biliyor, bebeğime ağlaya ağlaya kortizonlu krem sürerdim, cildi çok kötüydü, kuruydu dökülüyordu. Ama 1 yaşına gelmeden düzeldi cok şükür. 8.ayda yoğurt peynir falan basladım, peynir dokundu. Şimdi oda dokunmuyor. Ama geçiyor bilmeni isterim.