aylizinannesiii ben küçüklüğümden beri uykuya aşıktım bebekten sonra da uykusuzluk tek zorlandığım konu oldu bebeğimm ne zaman uyusa hemen uyumak istiyorum ev işleri bana bakiyor bir saat uykusuz kalsam aglamak istiyorum😁😁 var mı benim gibi olan 😁😁😁
Yamanikomm aylizinannesiii bennn bebegim uyusunda bende uyuyayim diye gozunun icine bakiyorum vallahiii
Med aylizinannesiii tam tersi bende, uykuyla hic aram yok. Bebeğim uyusun uyuycam diyorum gözlerim pörtlüyor ama uyku yok.
-erCansu- aylizinannesiii tabi uykuyu çok seviyorum ama gündüz oğlum uyuynca uyuyamıyorum 😂 yani okdr alistimki 3 saat uyusam çok uyudum falan sanıyorum 😂😂 2 bck senedir kesintisiz bı uyku çekmedim 🤢
turunculuanne aylizinannesiii uykuya hiç düşkünlüğüm yoktur kendimi bildim bileli. Çok erken uyanırım. Rahat uyanırım istediğim saatte. Ama anne olduktan sonra benim bile pertim çıkıyor 🤯🤕😁😁
YelizDmr aylizinannesiii ben öyleyim valla bebeğim uyuduğu gibi hiç vakit kaybetmeden yatarım ortalık ta dağınık olsa uyanıkken yapıyorum 😁
Mom622626 aylizinannesiii ben çocuktan öncede en geç 10 da yatıp 6-7 arası uyanırdım. Hiç sevmem öğlene kadar uyumayı.
aylizinannesiii Yamanikomm Akşam sohbet muhabbet cay kahve hak getire hemen uyumak istiyorum gözüm hiçbirşey görmüyor😁😁😁😁
aylizinannesiii Yamanikomm Bebekten sonra cok değişiyormuş hayat televizyonda bugün ne izlesem derdim simdi bugun saat kacta uyuyabilirim acaba diyorum 😂😂😂😂
Yamanikomm aylizinannesiii ayy bisi diyimmi allahim diyorum hepp erken yaptim cocugu😃 daha hayatimin baharindaydim
aylizinannesiii Med Keske banada boyle nasip olsa 😁 vitamin eksikliği cok uyku yaparmış ne kullandiysam yine uykum var 😁😁😁
Hum34 Ben varım 🙋🏻♀️ Kızımın uyutup , bi kahve içip hemen yatıyorum. Valla öbür türlüsünü kaldıramıyorum 😬 gece sürekli 🤱 halindeyiz 😬
aylizinannesiii Hum34 Sen yine kahve iciyorsun şekerim 😁😁 ben ondan bile soğudum uyku yemeği olsa onu bile yerim 😁😁😁
aylizinannesiii turunculuanne Ben uyku delisiyimm bide arkadaslarim heryeri geziyor ben gezemiyorum o sinirle kendimi uykuya veriyorum bebegim disarda cok huysuzlaniyor sevmiyor dışarıyı😁😁
Olric11 aylizinannesiii uykuyu sevmekten ziyade dinlenmek için gerekli okuldu iş hayatıydı hep erken kalkardım şimdi yavrum oldu değişen tek şey gecede uyumuyorum 😅
aylizinannesiii Olric11 Allah yardimcin olsun kardeşim valla gündüz neyse gece de uyumayinca ben oturup agliyorum🤣🤣🤣
aylizinannesiii Yamanikomm Bende oyle sonrada oturup ağlıyorum çok sukur Varligina diyorum 😁😁 arkadaslarim grupta avmye gidelim sahile inelim diyor ben gelemem bebekle diyorum yine oturup agliyorum sanırım bende kendimi uykuya veriyorum
Yamanikomm aylizinannesiii haha solenbiseynben gecen ay bir clgnlik yaptim bebegimle ulke degistirdim cok iyi geldi aslindan dursalar ben bebegimle aktivite yapmak daha cok isterim ama benim bebegim cok memnuniyetsiz,😃
aylizinannesiii Yamanikomm Benim bebeğimi bebek arabasina koy disari çıkacağını anlar ağlamaya baslar daha giris kapısında geri içeri gireriz eski hayatımı cook özledim eve girmezdim arkadaşlarımla gezerdim hep😁😁😁
turunculuanne aylizinannesiii kaç aylık annesi?☺️ Kızım da ilk zamanlar öyleydi çıktığımızda her yerde ağlardı alışık olmadığından şimdi maşallahı var evin kapısı açılınca mutluluktan çığlık atıyor😂