Hanımlar merhaba,
Bugün börek yapmayı düşündüm. İçine pastırma da koyacağım. Kızım 2 yaşında, böreği kızartarak pişireceğim. Pastırmayı bu şekilde tüketebilir mi? Veya direkt ne şekilde olursa olsun pastırma yemesi uygun olur mu?
Bilgisi olan anneler bilgilendirebilirse sevinirim.🙏😊