Ya artık dayanamıyorum niye bu kadar takıyorsun diyebiLirsiniz ama ne yapıyım elimde değil beş aydır doğum yapmışım beş aydır sütüm artsın diye savaş veriyorum . Doğum yaptığım gunden beri sağlıklı besleniyorum ogunlerimi atlatmiyorum , bol sıvı kopmostalar bol uyku , stres yapmamaya çalışıyorum sürekli emzirme, sonrası sağım . Ama bir gıdım artmak yerine azalıyor sütüm . Bebeğim daha yeni beş aylık oldu , mama ver diyebilirsiniz zaten karşı da değilim mamaya ama içmiyor bebeğim , ek gıda için erken biraz yoğurt tattirdim hemen alerji oldu . Artık cidden dayanamıyorum çok üzülüyorum beş aydır savaşıyorum sütüm artsin diye bir gün bile pes etmedim hep bu düzende gittim , yani söylenilen her şeyi uyguluyorum inanın ki benim yaptıklarımi başkası yapsaydı gögüslerinden süt akardı oluk oluk o kadar yani siz düşünün. 😣😣😤 Belki de sezeryan olduğum içindir bilmiyorum . Ne yaptıysam olmadı ne denediysem hiç biri fayda etmedi şaka gibi yaa bu nasıl bı bünye 😒