En_guzel_yanim Oğlum 8 Aralık 2020 de doğdu. Ben 7 aylık oldu diyorum. Eşimde diyor. 7 bitti 8 aylığın iç nde diyor🤷🏻♀️ kaç aylık kafam karıştı artık😂😂
deryata En_guzel_yanim dolu dolu 7 aylık oluyor. suan 8. aydan gün alıyor. ama siz kaç aylık derseniz 7 aylık bebeğiniz 😂😂
rua_da_senhora_das_verdades En_guzel_yanim ikinizde aynı şeyi söylüyorsunuz aslında. 7.ayı tamamlandığı için evet 7 aylık. Doğum gününü geçtiği için evet 8.ayın içinde 😅
En_guzel_yanim rua_da_senhora_das_verdades 😂😂😂 o kadar kendimizi kaptırmışız ki 😂😂 yani aslında şuanda 7 aylık dimi. Sorarlarsa 7 aylık mı diycem
Nimess57 En_guzel_yanim evet 7 aylık 😂 doktorlar içinde olduğu ayı saymıyorlar ne kadar yaşamış ona bakıyorlar böyle düşünebilirsiniz yani 8inci ayının içinde olması 8 aylık olduğu anlamına gelmiyor çünkü ayın tamamını yaşamamış daha 😂