Alparslan26- Dün oğlum 4 aylık oldu sağlık ocağı vegaferon verdi bugün başladık ama oğlum sevmedi kustu vegaferon kullanıca bebeklerde huy değişikliği gaz problemleri vb. Değişikler oluyor Muş doğrumu anneler sizin bebişler de değişiklikler var mı
yagmurum_53 Alparslan26- benimki çok zorlanıyor kakasını yapmak için normalde yapardı şimdi o ilaçtan snra artk ağlıyor ağlayarak uyanıyor fln gittim ama izne çkmş hemşiremiz bakalm ay sonu doktor kontrolüm iz war bi danşcam doktora
Ye2020 Alparslan26- ben sidefer alıyorum devlet karşılamıyor malesef tadı çok güzel kakasindada hiçbir sorun olmuyor…ama malesef pahalı ya..😞