O kadar zor kilo veriyorumki. Bıktım bu durumdan. Aç kalsam bile zayiflayamiyorum. Emeklerim cabalarim bosa gidiyor hep. Boyum, 1.51 kilom 76. 3,5 senede 2 cocuk normal dogumla oldu.ve tam 20 kilo fazlam var. Dogurduktan snra hizlica giden kilolar olur ya oyle bile olmadi benim. Sadece cocuklarin dogdugu kilo kadar eksildi vucudumdan.Ne zaman diyete rejime kilo vermeye kalkissam en fazla 3 kilo gidiyor sonra gitmiyor. Detokslar bol sular ekmek kesmeler sporlar leslieler yok yok yok sadece 3 kilo. Bi sorun olabilirmi ki. Kendimi begenmiyorum artik. Esimde kilo ver istikrarli ol ben sana destek verecegim iradeli ol diyor oda alttan allttan bunlari diyerek kilolu oldugumu carpitiyor sanki