Sltan45_a Kızlar ben hamile yken kan sulandırıcı iğne kullandım.asi vurulcam bir sakıncası olur mu ki .aranızda böyle olup asi vurulan varmı.coraspirin kullandınız mı oncesinde
Merve Sltan45_a ablam coraspirini yeni bıraktı aşı oldu bıraktıktan sonra. Babam düzenli kullanıyor o da oldu. Bende hamileyken iğne değil kan sulandırıcı hap kullanmıştım bir süre. Bende oldum. Hiç birimizde bi sıkıntı olmadı☺️
Sltan45_a Merve Ben sadece hamileyken iğne kullandım.dogumdan sonra bişey kullanmadım hap veya iğne.kimi diyor kan sulandırıcı hap iç öyle git