Hayır bu 6. Hastalık değil korkmayın. Bebeklerde diş dönemi bağışıklık düşebiliyor buna bağlı viral enfeksiyon geçirmiş oluyorlar ateş boğaz kızarıklığı döküntü iştahsızlık gibi hastalık belirtileri olabiliyor. Hepsi normal ve geçecek birşey kullanmanıza bile gerek yok. Aynı şeyleri bizde yaşıyoruz. İçiniz rahat olsun.