Kaveda Bebeğim 4 aylık tam olarak bugün ana sağlıktaki hemşire kasik maması önerdi sizce vermeli miyim az kilo alımı olmuş 400 gram birde mama ile yoğurt mayala ver dedi vermeli miyim
Cemilev Kaveda neden mama ile yoğurt mayala dedi ki normal ev yoğurdu ile mayalamak daha iyi değil mi mama ile tatlı olucak ve yoğurdu ilerde şade yiyemez diye düşünüyorum kaşık maması 4 Aydan itibaren olanlar var toz hipp tavsiye ederim ben kullandim
SevcanEbrar Mamayla nasıl yoğurt mayalanıyormuş diye düşünürken başlığın hatalı olduğunu farkettim 😂 4 aylık önce doktoruna sor istersen. Şuan sadece tadımlık verebilirsin bu da kilo yapmaz. Kilo alması için mamaya başlayabilirsin
Kaveda Cemilev Cemilev yok tatlı olması için değil devam sütü ile yapıldığı için da vitaminli imiş you tu be da varmış tarifi bende ilk defa duydum
Kaveda Cemilev benim tereddütüm işte yoğurt denemesi yapmadım daha 4 aylık alerji yaparmı kafamda deli sorular
Cemilev Kaveda yogurt alerjiktir aslında ama devam sutu ile yapılanı bilemiyorum cnm sen doktoruna sor bence kaşık maması da ek gıda diye geçiyor cnm oda alerji yaratabilir uc gün kuralıyla vermelisin