
Gördüğünüz gibi mama önlükleri ve ağız bezi küflenmiş, ıslak bir şekilde uzunca bir süre unutmuşum sepetin dibinde.. atamam çünkü alezli baya işimi gören, yokluğunu da hissettiren arkadaşlar.
Şimdi ben bunları gerek 30, gerekse 60 derecede yıkadım. Elimde sabunla çitileyip 60 dereceye de attım (makinem max 60 derecede yıkıyor.). Ama geçmiyor bir türlü. O yüzden ben de mutfaktaki el bezine yaptığım gibi tencereye koyup üstüne ace çamaşır suyu döküp lekeler çıkana kadar kaynatmak istiyorum. Sizce yapmalı mıyım? Temizlikten anlayan deneyimli anneler yardıma ihtiyacım var.. 🥺