Prensesannesi38 Bu havada nasıl grip oldu anlamıyorum burnu akıyor hapşırıyor hafif öksürük var ne iyi gelir kızlar kolay geçmesi için önerileriniz var mı ?
AzzSonraa Prensesannesi38 iki oğlumda aynı durumdalar annem yaz hastalığı kış hastalığından ağır demişti haklı antbyotik kullandım iki gün düzeldi bakıyorum bugün ikisi de öksürüyor burnu akıyor tekrar doktora götüreceğim