Nasıl oldu anlamadım Cumartesi gitmiştik hastaneye ordan bi yerden mi kaptı anlamadım evden çıkmıyoruz doktor dışında evede kimseyi kabul etmiyorum dün burnundan su gibi aktığını gördüm serum fizyolojik ile temizleyin dedi doktorumuz ateş hırıltı öksürük olursa getirin demiş çok şükür onlar yok evde oturduğumuz yerde hasta oldu 🤦♀️ Hergün duş aldırıyorum ev sıcak diye evde güneş geçer mi ki 😳 bi balkona çıkartıyorum hava alsın diye kapalı balkon nasıl geçer ki ne yapabilirim