Kızlar merhaba doktorumuz bebeğim için d vit vermişti sprey şeklinde kullanıyorduk ama kızımda çok mide bulantısı yaptığı için 2 gündür kullanmıyorum açken verdiğimde öğürüp duruyor aç olsa da emmiyor tokken verdiğimde de emdiğini kusuyor valla napacağımı şaşırdım. Başka bir vitaminde verilmedi sadece d vit kullanıyoruz sizlerde durum ne sadece d vit mi kullanıyorsunuz ve mide bulantısı yapıyor mu?