Eesay OyaGny isiliğe benziyor. Terlememesine özen gösterin, sık sık duş aldırıp gülsuyu sürerseniz iyi gelir🌸
OyaGny Egelim mesela biraz önce güneş vardı şimdi geri kapandı hava bundan dolayı güvenemiyorum üstün altına da şort mu giydirsem ki yoksa uzun mu hasta olmasından korkuyorum da
OyaGny Minikkussss hasta olur diye korkuyorum ondan aldıramadım 😦 kendi evimizde hergun alırdı hasta olur mu sizce
Egelim OyaGny Hm, giydirdiğiniz kıyafetlerden de olabilir. Polyester içerikli olanlar bazı bebeklerde alerjik reaksiyona sebep oluyor, ondan kaynaklı da olabilir hava serinse.
Gorkeminannesiii OyaGny kız bizde ankarada yaşıyoruz yanıyor ortalık zıbınla duruyor benim bebem sende durdur zıbınla yazık rahatlasın çocuk ılık duş aldır
dios_gokta OyaGny ısılık canım malesef serın tutmaya calıs bebeyı yoksa terledıkçe huysuzlaşır oğlumdan biliyorum🙄
Mom0911 OyaGny isilik canım bu. Sıcaktan dolayı çıkıyor bizde de her gün 2 kere duş aldırıyorum öyle geçiyor
Mom0911 OyaGny evet bu sıcaklarda çok iyi geliyor duş aldırmak. Ben evde çıplak bırakıyorum oğlumu 😁 yoksa boynunda göğsünde her yerde çıkıyor isilik