isimsiz2021 Kızlar yeğenim 18 aylık,cumartesi günü aşı olmuş. Kaç gündür hiçbirşeyi yokmuş. Bu sabah ateşi yükselmiş. Aşıdan olabilir mi?
Mlk33gls_ isimsiz2021 olabiliyor bizde geçen hafta olmuştuk sol kolda aşırı şişlik de olmuş du bizim bi kaç gün sonrada ateşde olmuştu
endlesslove isimsiz2021 Aşınım ateşi bildiğim tepkiyi aynı gün verirse verir sonradan başka bir rahatsızlığı sebebiyle devam eder ilk 3 günü aşan ateş için diyorum. 3 doz menenjit aşısı olduk ikisinde kızımın ateşi eevam edince doktora götürdük doktor 3 gündem fazla sürerse başka bir şeydir dedi ve boğaz enfeksiyonu çıktı.
isimsiz2021 Mlk33gls_ teşekkür ederim. Ne zaman düştü peki ateşi,bizimkine ateş düşürücü de vermişler kaç saattir hala ateşli. Aşı 3-4 gün sonra da ateş yapıyormuş demekki.
Mlk33gls_ isimsiz2021 aynen canım yapabiliyor 2 gün sürmüştü bizimki 4 saat arayla calpol ve dolven verdim Bnde ateşi kontrol altında tuttum
isimsiz2021 endlesslove anladım,olmadı doktora götürelim😔boğaz enfeksiyonu için birşey kullandınız mı,kendi kendine mi geçti acaba?
endlesslove isimsiz2021 Çok geçmiş olsun, ateşi inmiyorsa tabi götürün. Malesef antibiyotik kullanmak zorunda kaldık.