Busragungor Oğlum 17 aylik yaklasik 6 aydir surekli kasiniyo kollarini bacaklarini yirtiyo alerji testide yapildi bsey cikmadi sabah aksam kremliyorum ne yapacağımı şaşırdım bilgisi olan var mi ? https://imgyukle.com/i/uBqCN
Evrim1906 Busragungor benim bebeğim de boynunu kalıyordu sürekli yara oldu artık kullanmadığım krem kalmadı bepantol sensiderm aldım fayda etmedi sonra eczacı fucutec plus diye bir krem verdi 3 gün sabah öğle akşam sürdüm 3 gün ara verdim tekrardan üç gün kullandım geçti ama ilaçta kortizon var bilginize
Miniee Busragungor yeni değiştirdiğiniz bişey varmı diye sorucamda 6 ay olmuş baya, onu tetikleyen bişey vardır mutlaka, iyi düşünün, deterjan şampuan krem gibi, surekli kaşınıyomu ? Bişeyle oyalanırken falan ? Sıkıntıdanda olabilirmi
seleno Busragungor mutlaka şampuanı ve vücudu için kullandığınız kremini değiştirin canım ayrıca çamaşırlarını yıkadığınız deterjanı değiştirin granül sabun en iyisi bir deneyin isterseniz, ayrıca bize de mustela hiç iyi gelmedi en iyisi diye aldım ama herkeste işe yaramıyor
Busragungor Evrim1906 bende oyle sensiderm fayda etmedi. Uzun suredir oldugubicin kullansam gecirir mi ki? Sizinki ne zamandir kasiniyodu
Busragungor Miniee sampuan hep mustelaydi ama mustelanin farkli bi sampuanina gecmistim bi onu degistiriyim o zaman deterjanida artik bizim camasirlarla ayni yikiyodum buyudugu icin ondanda suphelendim yine eskisine dondum roxy kullaniyorum
Miniee Busragungor la roche posay lipikar AP+, yıkama jeli var kaşıntı karşıtı deneyebilirsin, ben kendime kullanmıştım doğumdan sonra kaşıntı için, gerçekten çok zor bişey inşallah bi an once çaresini bulursun.
Busragungor seleno iste roxy kullaniyodum artik buyudu diye bizimkilerle yikayim dedim degistirdim butun kiyafetlerini yikadim roxy deterjanla geçmedi sampuani degisteriyim bi
Cirkin Busragungor yani bayadır böyle 2-3aydır ilk başlarda omuzlarını kaşıyordu doktor egzema dedi. Ama sonra kollarını da kasımaya basladı. Sabah akşam kremliyorum ama bazen tutturdu mu tutturuyor kaşımayı. Alerji testi yaptırıcaz biz de. Bir de dermatoloğa da cocuk doktoruna da götürücem tekrar. Gidemedim ne zamandır 😔