Hndmhmt Kızlarrrr sezeryan sonrası yaranın üzerindeki su almayan bantı ne zman çıkardınız. bakımını nasıl yaptınız
Momndssd Hndmhmt biz 2. Günü yenisini taktık canım. Her akşam değiştirdik, 1 hafta dolunca da normal pansumana geçtim gazlı bez ile 4-5 günde onu yaptım sonra açık bıraktık
mom24532 Hndmhmt ben eve gelir gelmez duşa girdim duştan sonra cikardim batikon ile pansuman ve bir daha hiç takmadım her duştan sonra güzelce kurulayıp batikon yaptım sadece
Baharbek Hndmhmt benimkini 3. Gün kontrole gidince doktor çıkarttı batikon falan kendi sürdü temizledi iyice. Bakım falan bişey demedi sonra açık kaldı hep
Miniee Hndmhmt 3.gün çıkardım yerinede yenisini yapıştırmadım açıkta kaldı, sadece kuru tutmaya özen gösteriyodum.
durucinar Eve çıktığım gibi duş aldım daha sonra o banyo çıkardım batikonlayip giyindim daha sonra herdustan sonra nemli kalmamaaina özen gösterin yeterli 😊 geçmiş olsun sağlıkla büyütün 🌺💕
Elifffko Benım ikinci gün cıkardılar bidahada takmadılar. Soğuk bi sprey sıktılar okadar. Eve geldim duş aldım şükür bişey olmadı
Gizembickici Hndmhmt 1. Hafta kontrolunde doktor çıkardı bir daha da hic bir sey kullanmadım bir muddet dikis ustune lif falan surmedim o kadar
cutemommy Hndmhmt hastaneden cikarken yapistirdilar. 2 gun sonra doktor cikardi. 5 gun uzerine baticon surdum kuruyunca camasirimi giymiştim.
Nesrincente Hndmhmt cuma sezeryan oldum ctesı hastaneden çıktım pazarda cagırdı lar bandajı almak ıcın cıkarıp sprey sıktılar
Minnakanneeee Hndmhmt ertesi gün eve git güzel bi duş al dedi doktor bant ıslanınca çıkar üstünden sabunlu su aksın tekrar su tut çıkınca da havluyla tampon yaparak kurula dedi o şekilde yaptım bi hafta falan hamile kilodu giydim kuru tuttum
Nurgrvn Hndmhmt 2 gün sonra çıkarttık hava alması lazım. Duşa girdikten sonra saç kurutma makinesi ile kuruttum kurulduğundan emin olduktan sonra batikonla sildim. Batikonu hiç yikamadim. Her sabah sürdüm. Allah’a şükür 1 hafta içinde dikişlerim düştü. 🤲