Selam kizlsr
benim bebid normal dogumdu kafa sekli guzel yuvsrlakti. Gaz sancisi cok oldugu ici nerdeyse ilk 2 ayini mic yatmadan gecirdi hep dösumde yatti uyudu yatsada. Gazi bitince bnde artik yavastan rahatladim fuye mecur kalmadikcs hic kzcagima almadim kendi kendine oynadi uyudu. Oyuncaklaeini hep sol tarafina dizdim .. oda hep duz yatio kafasini sole ceviririyordu . Sindi 4 aylik oldu bn zaten farketmistim kafasinin arkasi sol rarafi duzlesti . Doktor da dedi sol tarafi duzlesmis sag sol yatir diye . Ama baya buyudufu icin sizce daha duzelirmuki ??? Sag daha cok yatiriyorum duzelsin diye . Geceleri bisekilde dönüyor . Sizce duzelirmu kafasinin arkasi yuvarlak olurmu