Nurci Güzel anneler 1 hafta sonra 4 aylık olucak oğlum bu ayın çok zor olduğunu duydum ama yine de sizden tecrübe edinmek istiyorum neler bekliyor beni 4. Ayda
Gizemmyigit Nurci bizim çok zor geçti, sürekli ağlama, uyku düzeni bozuldu, sürekli memede durma isteği, huysuzluk... 3 hafta sürdü bizim neyseki atlattık ☺️ Şimdiden bool sabır diliyorum size
Cemilev Nurci offf sorma nedendir bilemiyorum ama öyle zor geçiriyoruz ki dişler çıkıyor uykusuzluk iştahsızlık hep mızmız uyutmak icin 2 saat hamakta salliyorum sadece 10 dk uyuyor haftaya 6. Aya giriyorum umarım düzelir her bebek ayni olmaz cnm ama genel ayni gibi duruyor emerken etrafa bakma uyumamak icin direnme ağlama krizleri bunlar hep etrafa olan ilgilenenini artmasından kaynaklı oyuncaklarla bile oynamiyor
Meyland Nurci aslında sanırım siz 4. Ayı atlatmışsınız 5. Ay içine girmişsiniz. Yazılanlar sizi yanıltabilir
Nurci Cemilev aynı benimki de öyle etrafı incelemek diye emmiyor oyuncaklarla hiç işi yok dün sabah 10dan akşam 8 e kadar hiç uyumadı
ikicocukannesi__ Bizde 4buçuk aylık olduk 2gündür huysuzluk var gayet iyi gidiyorduk ama noldu anlamadm daha çok ağlamaya başladı keyifsiz. Atak dönemi deniyor galiba 😕 inşallah en kısa zamanda geçer
Cemilev Nurci aynen cnm ve kucakta gezmek istiyor belim varya kopuyor resmen neler yapıyorum uyusun atlatalım diye ama malesef birde yeni bir huy edindi 😊 öksürüyor gibi yapiyor zorla kusturuyor kendini Allah sabır versin alıştım artık uc saat uyuşa gündüz boşluğa düşüyorum 😆😆
Meyland Nurci 😂😂😂dimi kafa karıştırıcı biraz🤔🤔28 nisanda tam 4 aylık olacak. Sonra beşinci ayın içine girmiş olacak. Sağlıkla büyüsün🙏🏻🙏🏻
biryavuzkusu Nurci bizim en çok uykumuz etkilendi ve zaten en büyük problem de bu bence bütün günüm onu uyutmaya çalışmakla geçiyor 😔
Sltn Nurci allah yardimcin olsun diyorum 😃 çok zor bir ay kendini hazirlarsan (4.ay atak ve uyku gerilemesi) ilgili yazilarinokuyup süreci dogal karsilarsan biraz daha çekilir duruma gelir.
Gokceayy Nurci bebeklerin huyu değişiyor gerçekten de ama sen sakın endişelenme ne yaparsa yapsın saglıgı yerindeyse şükret mutlu ol düşünsene büyüyor, sağlıklı , seni tanıyor kokunu biliyor vs vs ben hep böyle düşündüm tabi bazen delirecek duruma gelebiliyor insan ama bence o da karakter meselesi mesela ben normal birine göre daha asabiyim ya da tahammülsüz ben bile atlattıysam daha sakin huylu anneler de atlatır :)))