Nazifedeli gazdan köpüklü olabiliyor, emziriyosan sürekli meme değiştirme 2 kez birini emzirki sadece önsütü almasın ondanda olabiliyormuş, bendede olmuştu, sütün yağlı yerini içene kadar doyuyodu diğer memeye geçince aynı şekil sulu yerini içiyodu. Bende iki kez aynı memeyi verdim düzeldi. Biberonla veriyosanda içerken ara ver bi kaç kez gazını al, anti kolik biberonlar var kullanabilrisin bizde hiç gaz problemi olmadıydı ona bağlıyorum birazda. Kakası çokmu sulu? Yenidoğanların zaten ishal gibi oluyoda oyleyse normal, doktor gördümü?