Secl 2ay 2 haftalıgız 3gundur huysuz bugün uykusundan ağlayarak kaktı Ne oluyor bu cocuga anlamıyorum 😪
ceyhunun_annesi Secl 2 ay 4 günlük bizdede oluyo hatta yaklaşık 1 buçuk 2 haftadır ağlama krizleri sürekli kucak isteği sürekli emmek istemesi göğsümde uyuması yerine koyunca kalkması gibi seyler yaşıyoruz büyüme atagiymis sanırım 🤭
Bebegimm111111 Secl benimkide atak haftasında galiba. Uyumuyor uykuya direniyor hep emmek istiyor. Sebepsiz ağlıyor falan ne zaman geçer bu ya
Crnuraz2021 ceyhunun_annesi benim bebeğim de iki aylık olacak acaba sizinki gülümsüyor mu 😊 ne zaman güler çok merak ediyorum heyecanla bekliyorum
Bebegimm111111 Crnuraz2021 2 ay 7 günlüğüz . Çok nadir gülüyor 3. Ayında tam gülermiş galiba öyle duydum
ceyhunun_annesi Crnuraz2021 gülümsüyor özellikle gülerek konuştuğumuz da guluyo agulu sesler çıkarıyor 🥰