Hennabahar bizde 43,gunluguz gece sabaha doğru başlıyorlar .ne zamnki büyük abdestini yaparsa geçiyor ard arda ,4bez değiştiriyorum. Hem. Biogia hem sab simplex kullanıyorum banamisin demiyor saat beşte başlıyor öğlen 12ye kadar. Yoruldummm 🤕 uykusuzluk başımı catlatiyor resmen