Merhaba hanımlar ben geçenlerde bir arkadaşın postunada yazmıştım su kadar gecikmem var diye bugünle birlikte 19 gün gecikme var hastaneye gidicem randevu hiç yok neden olabilir 10 gecikmeden sonra sıkıntı oluyor diyorlar ( bu arada çocuğum var doğum yaptıktan 1 sene sonra adet oldum bu başıma 2. Gelişi bu durumun ) stresten yorgunluktan oluyor diyorlar dogru mu acaba?😥