balimbalim 1 aylık bebeğim emerken çok heycanlı ve memeyi bulamadığında sinirleniyo.eliyle kendini çizmeye memeye kafa atmaya calisiyo.bebekler böyle midir yoksa benimkinin karakteri mi anlayamadim🙄
Cigdemmi balimbalim benimki de öyle…annemlere soruyorum biz böyle bişey görmedik dediler.Henüz bir aylık :| Büyüyünce çok mu sinirli olur.Korkmuyor değilim