MrvUras Alp321 Ben kullanıyorum, zaten çok uzun bırakmıyorum. Doktor günde 3 kere 15dk demişti. Sadece işim varken koyuyorum ama yine de hayat kurtarıyor bence.
minigim4545 Alp321 bende kullandım 6 aylıkken 8 aylık bıraktı yürüme çabaları vardı şuan 11 aylık yürüyo parmak uçlarına basmıyo tam basıp yürüyo çok şükür ama ben işim oldukça bindirdim
Winnithepooh Alp321 bel fıtığı oldu. Rahat ederim diye aldı. Normalde almaya karşıyım evde kucaklamaktansa peşi.den gelsin yemegi onda yedireyim mama sandalyesine oturtmak.icinnmucaklamayim diye ama ben aldığımda 9 aylikti ve günde yari. Saat en fazla öneriliyor 10 dk. Binip sıkılıyordu ve geç almıştık biz
Asi-ka Bende istemesemde kullandım maalesef boyun düzleşmem var ve doğumdan sonrada ciddi bel ağrısı yaşıyorum ,sürekli değilde az az kendimi dinlendirecek kadar koyuyorum
Kukuli4198 Alp321 anladım canim yani bence sorun olmaz ne olacak ki çok koymayın bide 8 aydan sonra kulanin
[silindi] Alp321 6 . Ayı bekliyorum kullanıcam ailemde herkes kullandı eminim o doktor bile kullanmıştır