Balannesiiiiii Kubra4745 süt rengi dün sarıydı hep bu sabah bezi az ıslatacak kadar çiş yapmıştı bir kerede kakasını yaptı takipteyim
Balannesiiiiii Kubra4745 2. Ayımız ayımız doluyor hastanede gittiğimde soracağım süt için ilaçları teşekkür ederim
Kaganalis Balannesiiiiii hay Allah bilemedim ki bir gunde nenoluyor oyle Bebisi takip et sen cisli bezinden anlarsin.
Annesivebebesi Balannesiiiiii İlaç değil normal bitkisel bir süt artırıcı damla canım.Hiçbir sıkıntısı yok yani emziren çoğu kişi kullanıyor zaten
Yasemin38 Balannesiiiiii bol bol su iç sık sık emzir bebeğinide. Kesilmemiştir canım memenin yumuşak olmasıda terbiye olmasıyla alakalıdır şişkinlik olunca süt çok gibi düşünme. Sıkıntılanıp üzüldüğün birşey olduysa sütün etkilenir. Pozitif düşün