green Çok haklısınız.Şahsen bende çocuklara takım elbise,gelinlik falan giydirilmesinden hiç hoşlanmam ama kırmaya eleştirmeye gerek yoktu.Kadın öneri istemiş siz takım elbise hakkında ne düşünüyosunuz dememiş.Eğer öyle olsaydı ErtugrulAnnesii o zaman yorumunuzda haklı olurdunu ama şimdi bu hiç hoş olmamış kabul edin .