Merhaba
benim bebeğim 22 günlük dünden bu yana öksürüyor ama çok sık değil 2 kere flan öksürdğ fakat uyurken değişik sesler çıkarıyor ve ara ara kesik kesik nefes alıyor. Evim çok sıcak ve klimalı ama asla ona birebir temas etmiyor. Sadece oda ısısı kontrol edilsin diye açıyoruz. Başına gelen var mıdır bana yardımcı olurmusunuz? Tecrübe eden varmıdır ne olduğunu anlamadım size yazayım dedim Neden 2 dir öksürüyor ve değişik sesler çıkararak hırıltılı nefes alıyor. Teşekkür ederim