Arkadaşlar dişleri felaket durumda 5. Ay 16 günlük tetagil kullanıyoruz ama fayda etmiyor iki saat zaten uyuması için uğraştım zorla uyudu bir saat sonra çığlık kıyamet ağlayarak uyandı ve bir saat daha uğraştımm. Diş için ne kullanıyorsunuz ve memnunsunuz nolur soyleyin