Polenim003 252525 evet cnm bnim kızdada var 2 aylıgız ıkına ıkına cıkardı göbegini doktor hic bir müdahale edemeyiz 1 yasına kadar dedi kendiliginden gecer dedi
ilahiyatci_Mom 252525 benim bebeğimde doğumdan itibaren vardı kırk gün dolmadan kendiliğinden düzeldi
aakar @252525 evet canım gaz problemi bitince o da kendiliğinden kayboluyor korkulacak bişey değil geçmiş olsun ☺️
Daphnemom Kendiliğinden geçer müdahale etmeyin. Benim kızımda da var 3.5 ay civarı gerileyip kayboldu. Onun canını yakan bi şey değil ama görüntü olarak sizi rahatsız edebilir 🤦🏼♀️