Yagizefeninannesi ben daha önce alexander yaptırdım ama uyutmuşlar sadece 1,5 sene sonra tüylet fazlasıyla geri geldi o zamanlar canım çok acımıştı 😩 ben de o şubeye gitmeyi düşünüyorum bana beylikdüzü daha yakın ama annem o tarafta oturuyor en azından çocuğu ona bırakırım😬