Ben oldum 10 sene oluyor kemerli bir burnum vardı herkes dalga geçiyordu ilkokulda lisede neden burnun böyle diyorlardı erkek burnu gibi diyorlardı 18 yaşıma gelir gelmez yaptırdım çokta memnunum canım hayatta verdiğim en doğru kararlardan biriydi septum deviasyonu da vardı bir taşla iki kuş nefes alma sorunum da çözüldü