Merhaba bayablar oğlum 1 ay 24 günlük mama ve anne sutu alıyor. Ama kusması cok oldugu icin doktoruna goturdum doktoru daha once bi surup vermisti kusması gecmedi bu defa gaviscon infant diye bi toz verdi gunde 3 kere anne sutuyle karistir ver dedi ama nasil olacak yani ne kadar anne sutu olacak kadam karisti kullananlar varmi aranızda acaba.