Umranari Bana lahana önermişlerdi uyguladım işe yaradı isterseniz internetten bir araştırın. Bir de zeytinyağ sürüp konserve kapağı ( amaç çamaşıra geçmesin emiyordu çünkü) kapattım çok işe yaradı yumuşattı hemen. Zaten zeytinyağ doğal zararlı bir şey değil. Emzirmeden önce silerdim emzirme bitince hemen tekrar böyle yapardım öyle geçti benim. Lahana yaprağı da ağrısını alıyor. Çok çekmiştim emdikçe kanıyordu bile. İnşallah sizin de tez zamanda geçer 🤲🏻 Sağlıkla büyüsün bebişiniz 🌺