3MelekAnnesi3 32 haftalık gebeyim agzından ejderha gibi ates cıkcak sanki Yanıyorum kızlar nasıl gececek uyuyamıyorum 😔😪😪😪
Splash-Splash-Love 3MelekAnnesi3 AY BENDE ELİMDEN ATES CİKACAK DİYORDUM. ELİMİ ACSAM ALEV PÜSKÜRTÜRÜM DİYE KORKUYORDUM O DERECE 😂😂😂😂😂
3MelekAnnesi3 Mom82902 bogazı böyle afedersin geğirme geliyor ama öyle bir acı var ki bogazımda ates cıkcak gibi tutuyorum kendimi sanırım mide asiti bogazımda gibi
3MelekAnnesi3 Splash-Splash-Love el yanmasıda mı gebelikte oluyor 😂ay bide o cıkmasın dayanamam artık dogurmak istiyorum 😂
Splash-Splash-Love 3MelekAnnesi3 Evet el ayak yanması. Ben son 3 ayda bi turlu soğumuyordum. Doğurdum rahatladım 😂 darısı basiniza. 🌺🌺
Sibls 3MelekAnnesi3 bende öyleydim gece mide yanmasından uyuyamazdım doktorum bir ilaç vermişti adını hatırlamıyorum sonra hiç yanmadı sizde doktorunuza danışın çare bulacaktır.
ikibalannesi2 3MelekAnnesi3 Hayır hamileliğim boyunca hep mide yanması yaşadım Dr önermişti yinede bir danışın isterseniz❣️
CankizimRavzam 3MelekAnnesi3 Rennie hap al kuzum cigne o iyi geliyor soğuk süt içebilirsin bide gaviscon içebilirsin ve soğuk salatalık çok iyi geliyordu bana 🥰
3MelekAnnesi3 ikibalannesi2 randevuma daha var devlete gidiyorum cnm da eczacıda bilir herhalde Bi sorup alıyım
CankizimRavzam 3MelekAnnesi3 Ben sorun olmaz diye biliyorum hep kullandım bı sorun olmadı ama sen yinede doktoruna sor canım yalnıs yönlendirme yapmak istemem ALLAH muhafaza RABBİM bı avazda kurtarsın