Cevizlikekim çok teşekkür ederim anlayışınız için. 🙏🤍 İnşallah korktuğumuz başımıza gelmez. Çok üzüldüm gerçekten yavrunuza, kendi yavrum o haldeymiş gibi. İnşallah yoktur ama siz yine de ilacı kullanın bence. Her ihtimale karşı.
Biraz araştırdım, tek doz demişler ilaç için. Herhangi bir zararı olacak olsa kesinleşmeden yazmazlardı bence. Allah korusun tabii. En kısa sürede sağlığına kavuşur, ızdırabı biter inşallah. Keşke biz büyükler yaşasak böyle şeyleri onlara hiçbir şey olmasa.🙏😔