Bebeğim 3 ayını daha yeni doldurdu. Göğüslerim 15 gün önce bi yumuşamıştı biraz dikkat ettim yememe içmeme su içmeme. Tekrar eski haline dönmüştü şimdi 2 gündür yine bir azalma var. Aşırı terleyerek su kaybediyorum acaba ondan mı? Çok korkuyorum azalacak diye. Bu böyle devam mı edecek? Yoksa göğüslerim terbiye mi olmaya başladı? Sizin göğüsleriniz ne zamqn yumuşayıp terbiye olmuştu?