MeLSeR Daha sık emzirin, misal 1 saatte bir gibi ve emzirmenin sonunda az miktar hazırladıgınız mamayı biberonu siz tutun memenize damlatın ( mama yerine kendi sütünüzü vermeniz cok daha iyi olur) böylece bebek mama bile geliyor olsa emdiği için süt salgılanması ( yani arz talep dengesi daha iyi kurulur) bol su icmeyi, sekerli gıdalardan uzak durup bol yeşillikli sebzeli salatalar yemeyi ihmal etmeyin. mutlaka d vitamini, omega-3 kullanın, ( multivitamin takviyesi şart emzirirken) tiroit veya insülin direnci gibi problemler varsa süt üretimi ilk baslarda anneyi zorluyor o sebeple sütüm yok demeyin daha sık emzirin, her bebek 2 saatte bir ememez nasılki hepimiz farklı bedenlere sahibiz anne sütü de böyle birşey. emzik kullanmayın, bebek gak dese guk dese memenizi verin. sevgiyle büyütün.