meryembrl 10-12 saat bir pazarlama taktiği kesinlikle. Çok afedersiniz açık yazacağım biraz ama benim kanamalarım yoğun ve parçalı oluyor maalesef. Özellikle ilk 3 gün çok zorlayıcı oluyor. Çift ped taktığım zamanlar da oluyor hatta özellikle dışarı çıkacaksam.
Pedi de en fazla 2 saatte bir değiştiririm. Kabı da maksimum 3-4 saat beklettim diye hatırlıyorum. Sızıntı dediğim bol bol bir sızıntı değildi ama çamaşırda leke olmuştu. Bayağı açık yazıyorum ya affınıza sığınıyorum. Açıklayıcı olmak için.🤦🏻♀️
Temizliğide şöyle oluyor. Kabı yerleştirince dışarıda aynı tamponun ipi gibi bir kısmı kalıyor. Oradan tutup alıyorsunuz yavaşça. Sonra yıkıyorsunuz, kuruluyorsunuz ve geri yerleştiriyorsunuz. Yerleştirmekte bi tuhaf hissettiriyor. Eğerek yerleştirip içeride açılmasını sağlamanız gerekiyor. Yani öyle işte.🥶🙈