Merhaba, ailece yolculuk sırasında aniden yola çıkan bir araç yüzünden yoldan çıkıp park halindeki bir kamyona hızla çarparak kaza geçirdik.
Şükürler olsun ki iyiyiz.
Bayram öncesi yola çıkacaklara tavsiyem
Hareket halindeki araçta bebek ve çocukları emniyet kemeri puset oto koltuğu vs ile bağlı olmadan asla araç içinde serbest bırakmayın. Gerekirse sık sık durun.
Yetişkinler olarak sizler de mutlaka emniyet kemerinizi arabaya biner binmez takın. Biz ailece yok olmaktan bunlar sayesinde kurtulduk. Ve özellikle aracı kullanan kişi hız yapmama konusunda bilinçli olsun.