AlmilaDoga
aç olduğundan değil canım. Meme alışkanlığı olmuş. Dudak tiryakiliği gibi yani. Benim iki yeğenimde öyledi. Anneleri 1,5 yaşında tamamen sütten kesti. Eğer sütten kesmem diyorsanız gece emmesini bırakmanız gerekir. Bunu da aşama aşama yapacaksınız. Mesela akşam 20:00 de emzirdiğiniz 23:00 yada 24:00 de bebeğinizi uyandırmadan kucaklayıp emzirmeniz gerekiyor. Yani rüya öğünü yapacaksınız. Bebeğiniz istediği zaman değil sizin belirlediğiniz saatlerde öğün yapacaksınız