Oglusum 3 ay sora iki yasimiza giriyoruz ilk yaşında çok güzel organizasyonla kutladim ama ne yazikki esimin ailesi ve akrabalari vardı benim ailem uzaktalar gelmediler pandemiden dolayı bu yaşında çok sade birşey düşünüyorum hatta eşimle beraber kutlamak istiyorum eşimin ailesi ile aynı apartmanda yasiyoruz ama nasıl birşey yapabilirim fikir verir misiniz