Derin1509 çok geçmiş olsun dün gece acilliktik bizde 38-39 gördük 6 saatte bir calpol ver dedi doktor bu aralar çok terliyorlar ve üşütüyorlar bizimkidi faranjit başlangıcı dedimdoktor eger 6 saatten önce çıkarsa ateşi duş aldır ayaklarına limon sür bu şekilde atlattık 2-3 günü geçerse ateşlenme o zaman getir dedi doktorumuz birde ateşi düşünce keyifli mi? Nasıl eğer yine halsizse hiç bekleme git doktorumuz öyle dedi canım