Birprensannesi12 bence tehlikeli bir durum yok kendini kurtarabilecek kadar büyümüş olmalı tabi boynunu kafasını nasıl kullanıyor gözlemleyin. Ben daha 1 haftalıkken hep yüz üstü yatırdım öyle seviyor gibi geldi hem gazını kolay çıkarıyor hem rahat ediyor gibiydi sonra belli ediyor zaten 4 aylık gibi istediği gibi yattı şimdi de yüz üstü durmayı sevmiyor mesela bebekler bi şekilde kendi isteklerini yapıyorlar zaten. Şuan 7 aylık şimdide yan yatmayı seviyo 😄 hava şartları herşey isteklerini etkiliyordur bende yan yatınca kolu uyusuyosa diye evham yapmaya baslamisrim ki eşim kolu uyussa düzeltir falan diyerek rahatlattı yinede ana yüreği yan yatırınca kolunu falan düzeltiyorum 😄