Aybukemm küçükken hiç yemiyordu,sadece su içtiği günleri biliyorum 😩 şimdi ölmeyecek kadar yiyor 🙄 hiç canınızı sıkmayın derim,üstüne düştükçe inada bindiriyorlar.Mesela yemek hazırlamanıza yardım ettirebilirsiniz ya da kurabiye,kek ya da poğaça hamuru falan yaptırın hem el kasları gelişir,sonra da ‘bakalım nasıl olmuş?’ deyip tadına bakmasını sağlayabilirsiniz,az da olsa yiyorlar merak edip 🤷🏼♀️