Merhaba hanımlar 🌸 oğlum 10 gün sonra 1 yaşında girecek. Ek gıdaya başladığımız zaman blw-pure karışık gittik. Şimdi de aynı şekilde devam ediyoruz. Mesela köfte varsa kendi yiyor sulu yemek varsa ben yediriyorum. Ama son bir aydır falan belki daha fazla bilemiyorum elimden kaşığı çatalı akıl kendi yemek istiyor çatak ve kaşıkla. Ama doğal olarak her tarafa döküyor. Catalla yine az çok bağırınca yiyor. Ama kaşıkla dökülüyor. Ben de vermeyince sinirlenip ağlıyor ama verince de her tarafı batırıyor kafasına her yerine sürüyor kaşıkla yiyemeyince de en sonunda elini daldiriyor. Bana ne önerirsiniz acaba ? Çatal kaşık kullanmaya çok hevesli ama nasıl öğreteceğim bilmiyorum. Her yemeği bizimle beraber sofrada yiyor. 😞