Girlpower Bizim de 5,5 aylıkken başladı bu sorunlarımız. Normalde şimdiye kadar kafasını koyduğu gibi 5-6 saat aralıksız uyurdu, hatta çok panik olurdum bu çocuk niye sürekli uyuyor diye. Şimdi tam tersi 2-3 saatte bi ağlaya ağlaya uyanıyor. Ben diş diye düşünüyorum. Bi de emzirirken damaklarıyla göğsümü sıkıştırıyor ciddi ciddi. Sizde de öyle bişey var mı ? (Salya ve elini ağzına koyma 2,5 aylık olduğundan beri var o yüzden onlar pek belirti değil bana göre)